Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Monday 12 March 2012

Sambal kerang.. Ahad yg sengal..

Assalamualaikum.....

Haiii..mcm mana hari Ahad korg??? ok kah?? me?? uurghhh...semua sudah lari dari plan asal..
Kalau tau gini baik aku ikut budak2 Kucing Terbiar Anjing Jalanan fka Scratch pi FFF..
Ciss!!! sungguh x produktif langsung hari Ahad aku...ppfftt!!

 Mula2..takde air weh!!! Haisshhh...abis sume  plan nak buat murtabak mini..xpon popia..barang dah beli smlm, berkobar2 aku bangun pagi nak buat..bukak2 paip..eh..eh..apsal air ni mengalir kecik sngat..laju lagi air kencing weh..hukhuk..

Then kol 10 lebih, mati terus air, aku pon apa lg..simpan ler balik barang2..hancur harapan nak mkn murtabak dipetang hari Ahad...kesimpulannya plan nak lepak umah mak mertua pon terbatal secara automatik..haishh..giler sadis..

 Dalam ketensionan tu, buatla editing work..utk manuscript tercinta tu..harap2 leh la disubmit pas nih... bila dah settle, x tau nak buat apa..tinggal nak di proofread aher dlm masa terdekat..

Serius boring..
Sib baik ada citer tamil best..sepenuh perhatian diberikan semasa tgk citer Aarumugam..mmg awal sampai akhir..kalau korg bagi soalan kuiz..kompom aku dpt full mark..cuma lagu2nye je yg x sempat nak hafal..muahahhaha!!! giler sengal!!

 Dalam tension2 tu..ni je la yg mampu disediakan..buat tambah2 lauk ayam masak kicap semalam..
Mesti ada yg kata mcm bogel x berhias jek sambal kerang aku nih kan..
Eleh...apa nak kisah..bawang putih n bawang merah dah siap2 blend dgn cili..umah kan xdok air, so utk minimumkan aktiviti penggunaan air/pisau/sinki, aku abaikan saje bawang potong bulat..sedap jer...
Tak sia2 aku gigih merebus n kopek kerang mlm smlm, adalah dlm kol 12 lebih kopek kerang sesambil tgk tv.. kalau x mau busuk kerang nih..membazir..x baik..amalan syaitonnnn...

Apa lagi nak buat...mlm ni update blog jer la...update sampai pengsan!!

P/S: Sempat berlari dgn baju tido ke McD drive through..bahana tergoda dgn cik Tedi dgn sundae mangganya..ciss!!!

 

2 comments:

  1. Sedapnye sambal kerang tu..walaupon takde air..gigih jugak ko...kalo aku..kirimsalam ajelah...mmg order domino delivery la jawabnye :P

    ReplyDelete
  2. ehehe..mengalir air idung membacanya..;p
    dugaannn..nampak sedap sambal kerang tu..hik2

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers