Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Friday 11 May 2012

Jangan la mama..dia adik saya..

As Salam...

Tujuan utama foster si Amada sbb nak put for adoption..
mmg niat asal nak foster jek..jadi aku xdela memanjakan dia..mengulit2 gomol2 sgt dia..
aku buat dek, dukung2 syg2 mcm biasa jek..tp nampaknya ada yg sudah feeling2 jadi kakak..camner nie..huhuhuuhu....

 Amada..meh duduk sini ngan kakak Nyunyu..kak nak ajar matematik..cara mengira kibbles dgn betul..meh sini...

Jgnla geget idung kak Nyunyu..kita nak belajar ni Mada..dok la diam2...
 
 Takmo blaja..nak main..mainnnnnn.............yahh!! yahhh!!!

 Sudahnya..xdela belajar..bergumpal la dua ekor tu...berwrestling bersmack down bagai..aku gigit ko..ko gigit aku..aku kunyah tinge ko..ko kunyah tinge aku etc..

Nyunyu tolong mama jaga Amada sampai bulan Jun nya..nanti mama letak dia for adoption..kita carik mak baru utk dia okeyy...
Jgn la mama..jgn bagi dia for adoption..dia adik saya...sob..sob...sob...

P/S: Hah!! sudah!! takkan nak bagi taraf PR kat Amada..adesss...


4 comments:

  1. Bagi jek laaaaaaaaa!!! ppfffttttttttt!!

    ReplyDelete
  2. ahahahaha...bagi je la.... sian Nyunyu. macam tu la nasib si bebi. dr foster je trus dpt PR.... hehehehe

    ReplyDelete
  3. alaa...bole la mama pls..plsssssss *nyunyu buat mata cam Puss in boots*

    ReplyDelete
  4. nyu nyu dah sayang sangat ngan adik dia tue... ... comel lak tgk baby kitten tue hehe....

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers