Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Sunday 22 July 2012

Ohoiii..malasnye..

As Salam..

Tak tau nape...xde mood sgt nak berblog..bertimbun gambar dan draft2 yg aku x publish lagi..kenapakah??! mengapakah??!!

Maybe sbb urusan dgn bahagian tajaan tak settle lagi..urusan pergerakkan gaji tu la..silap2 xde pergerakan gaji aku thn 2011 tu..sumpah aku lupa isi borang LNPT tu thn lepas..due date da lama lepas plak tu..Jan 2012..matik!! itu pun dpt tau lepas kerani sekolah lama telefon bgtau...alahai..alahai..sedih betul hati... tp big boss kata...kalau x rezeki nak buat mcm mana..leceh betul la..

Smlm big boss pi bazaar ramadhan..semuanya licin..almaklum hari pertama..mesti semangat berkobar2 nak berbuka gamaknya manusia2 nie..selera piranha..udahnya dpt beli air teh bunga seplastik..cukupla..smlm buka mkn lauk masak sendiri..puas hati..sotong sambal, perut masak lemak cili pasi n ikan masak kicap..sayur xde sbb x sempat...sungguh x sihat menu aku nih..low fibre..haishhh...

Sat lagi nak ke Giant..nak buat kuih buka pose sendiri....kuih la sangat kan...hakhak..alaa...nak buat cekodok udang...takpun sosej gulung with cheese..x pon popia simple2...bila tanya big boss, dia suruh buat semua..wooii..ingat aku nih octopus tangan lapan kerr???

nak la melawat bazaar..kot2 ada laksam...
Nanti kita bersiaran lagi yek..

Salam Ramadhan utk semua...daaa....

P/S: Incik Nuffnang..bagi meredakan kesedihan saya ni...meh la bagi BE kat saya..pliss..pliss..


2 comments:

  1. nak resipi apammmmmm!!!!!

    selamat berbuka datin maliah dan abg berrrrrt :))

    ReplyDelete
  2. samala dengan... malas sungguh! tapi kene masak jugak.. huhu

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers