Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Friday 2 November 2012

No..No..No..

As Salam..

Si FeeBee ni..kejenya..nak menyelit je..pastu mintak syg la..mintak cium la..mmg suka dimanja2...rupa2nya ada yg jeles...alahai...
 
 
 Maa..oh ma..FeeBee nak pi mkn kejap..nanti FeeBee dtg balik duduk peluk2 mama lagi yea..
Ok..

 Mama jgn pegi mana2 tau...nanti FeeBee dtg balik...Muahh..cyg mama..bye..
Yea..mama cyg FeeBee jugak..bye..

 Huh!! Turun jugak akhirnya minah hitam putih ni...merasa la aku golek2 dgn mama...kalau x..hhmm..haramm...muka dia jek 24 jam..pg ptg siang mlm..dia..dia..dia..huh!

 Mintak2la dia mkn lambat2 sikit..

 Maa...FeeBee datangggggggg....
Errkk...FeeBee..cepatnya ko mkn..!!

 Kak Nyunyu..turunla..FeeBee nak duduk tempat FeeBee balik..turunla cepat..!!

 Haloo...excuse me...ko tuh..sejak ko jejak kaki kat umah nie..keje ko cuma bergolek2, bergomol2 bercium dgn mama jek..montot kurus ko tuh..tak pernah nak duduk lepak tempat lain selain atas peha empuk mama yg mcm tilam vono ni kan..kan..dah le baru datang..ko nak konker semua yek..x hormat lansung kat aku..aku ni perempuan kaki pukul tau kat umah nie...aku ada black belt kaler fink..soo..sblm aku libas ko..baik ko pi duduk bawah diam2..paham?!

And..no..no..no..no...aku xkan bangun selagi mama x suruh aku turun..disyakki aku nak tdo kejap kat sini..x lama..dlm 4-5 jam..so ko tunggu la utk take turn yea..astalavista bebeh..krohh...kroohh...krroohh...

FeeBee nak duduk dgn mama....Sob..sob...sob..


P/S: Syok betul menjadi rebutan nie..hohohoohoh...

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sbjik perangai citam cik iela...asyik nk bermnje jeee...sondol2 muka kt owg..mentang2 la dia sorg je dara pingitan..hahah

    ReplyDelete
  3. ohh yes! kucing memang pandai jeles

    ada anak ramai ni kena pandai layan karang ada pulak yg berjauh hati hehehe

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers