Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Thursday 6 December 2012

Bizi uoolls...

As Salam...

Haiii...hhmm..omnyomm...noomm...nyomm...burrrpp...Alhamdulillah..bekpes mekdi boss blanjer..motif pemberitahuan?? Ahakss....
Aku bz la sikit nowadays..ditambah dgn beban kerja (skrg mmg musim bz sbb nak prepare student keluar praktikum)..tambah lagi dgn sakit M aku tuh..haaa...mmg bersawang berabuk ler...Sakit M tu hape?? Sakit M.A.L.A.S laaa...

Last Friday..pi Penang utk event kat sana...ingat balik dpt coti..mmg dah apply dan dah granted pon....arrghhh..kene pi kursus plak..ingat nak cancel sajer..tp rugi plak ilmu yg nak diberi tuh kan..kesian ngan kawan pon iye jugak, kalau x nanti dia pi sensorag...so...gigihla balik KL hari Ahad walhal patutnya balik Isnin...Isnin ptg tu pi ler PD...balik PD hari Khamis...Jumaat coti??? No..No..No..masuk koje balik...then Sabtu pepagi dah bangkit..event MAHA plak...boleh plak sesat..ya Tuhan...tsskk..tskk...Ikutkan badan penatnya ya Rabbi tp bila dipikir2... inilah peluang nak carik donations dan buat charity sales sebanyak boleh utk aktiviti Scratch..bila ingat dlm kepala brape banyak neutering programme boleh dijalankan kalau fund banyak..terus celik mata aku...semua buat utk charity..xde niat nak tunjuk2 atau bangga diri...bukan juga utk SKT walaupun ada beri poin di situ kalau ada menyumbang diluar bidang kerja....semuanya Lillahi Ta'ala...InsyaAllah mudah2an ada la sikit bekalan amal utk dibawa ke sana..

Masa kat PD..xde la rasa tensi..sbb ada cikgu Fara howt di sana..di sana..di sanaaaaaaaa....
Mlm2 abis kursus dia kidnap aku jap..pi makan + borak2 topik berat lg memberatkan..err..topik berat??? jeng..jeng...jeng..Siap dibekalkan durian crepe dek Fara utk mkn dgn kawan2 masa bekpes...jgn jeles..kami bekpes durian crepe hoccay..ko ada??? Muahahaha....maceh laling..lebiu!!

So...bila dah abis la semua aktiviti2 penuh kebizian itu..aku pon gigih la nak hapdet blog merangkap diari x rasmi ni ha...tup...tup..ada member bgtau..blog xleh bukak..kene Malware..hoh sudah!! panik kejap...mujur la pernah terbaca dlm blog kawan, Pn Rabia Sensei cara nak buang malware..sbb dia pon udah kene sekali dulu....panix attack kejap..wuwuwuuwuwu...

Aku pon scan ler....hoh! 45 ekor detected...mana la datangnya korg2 nih..sudah2 ler menginfeksi blog aku...bukan ada apa pon..kucing2 jer pon...rempanan2 perasaan jek...
Eh..korang2 sahabatku..kalau tiba2 ada lagi mende alah nie..bgtau ek...sbb kalau pakai Google Chrome dia boleh detect, yg lain mcm tak boleh jer..

Ehh..nanti sambung siaran balik...ada 2 student nak kene brainwash dgn aku kejap...aku kata dlm proses, dlm semakan..dia pi bising2 dgn boss..mujur boss refer balik kat aku..so aku explain la sume..boss gelak jer bila aku kata aku n fren nak 'basuh' depa...mmg nak kene budak 2 ekor ni..siap ko!!

P/S: Esok nak serbu Big Bad Wolf, shopping buku besar-besaran tiap2 tahun..udah janji sama kengkawan utk pi midnite..sbb first 3 days depa bukak 24hrs...beli jgn x beli!! mmg dah niat..bawak cash tak tau nak bajet brape..sooo...kita swipe sajorkk...



1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers