Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Sunday 12 May 2013

uhukkk...uhukk...

As Salam...
Yuuhuuuuu......weiii...rindu nya....lama x bersiaran...aku bz yg amat2 baru nie...
Agak huru hara di opis...agak huru hara di rumah...tapi alhamdulillah...sudah selesai semuanya...
Byk dah mende yg aku nak hapdet tp tinggal harapan dek kebizian melampau tu..aku summary saja la...

Hari tu...surat saman cik esah dah selamat diterima...cik esah kita nak kawen seh!!! Tahniah!! Jadi insyaallah 24hb ni berbondong2la kami akan turun ke PD...untuk meraikan hari bahagia kawan yg sorg nie...mudah2an majlisnya berjalan lancar..moga2 cuaca baik..x panas x ujan...harap2 perfect la semuanya utk big day dia tuh..ameen....

5 Mei hari tu kan hari mengundi...so Big Boss pegi megundi dulu sebab area dia lebih dekat..dia dah settle baru la berangkat ke Ampang..ini pengalaman kali ke-3 mengundi...pangkah jangan x pangkah...PRU ni la yg paling huru hara sekali..degn black out la..pengundi hantu...pengundi bangla dpt free ic..haaa..apa nak jadi dgn Mesia ni...x payahla kita nak gaduh2..siapa yg salah tu biarlah Allah yg balas..yg pasti..kalau Allah nak amik..kejap je..sama2 kene jaga perangai sbb yg berantam ni sama2 Islam...kita ikut saluran yg betul...kan..

Oh..hari yg sama juga dpt berita gembira...adik ipar aku dah pregnant 2 bulan...tahniah!! beruntung sungguh jadi insan terpilih dpt mengandung awal...nasib korg lebih baik dari aku...bab ni aku mmg malang...xleh nak kata apa..kalau dah ketetapan takdirnya begitu...

Masa yg sama huru hara dgn article journal yg kene buat major correction...mujur ada oppa sorg nie...kehehhehe...harap2 article tu diterima la..x larat dah nak buat correction...terima kasih oppa..utk semua bantuan yg ko dah bagi kat aku..

So skrg...aku crave utk ni...mana nak carik...mana nak carik....

P/S: Dalam suka ada duka...

2 comments:

  1. 72

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cerita yang number tiga tu aku doa kau dapat ramai sekaligus. lepas tuh jangan lupa bagi aku sorang okeh! *sabar, sebab allah lebih mengetahui bila kau bersedia. :-) *

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers