Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Monday 9 December 2013

Cutenya kauuu....!!

Haloooo.....

Haa....ni entry sambungan dari entry Bling Bling....ahaaiii sebelum ni...

Oleh kerana aku merasakan yg tepek2 makanan ni comel sgt...so aku decided utk beli another hp case tp nak bikin sendiri...haa.....misi mustahil sgt....


Suka yg ni..we decided nak bikin sendiri...

So...dgn gigihnya...pilih2 la mende kecik cononet tu...beli casing kosong..n glue putih tu...yg konon2 nanti nampakla mcm krim kan...
beli krim tu dpt 2 nozzle..pakaila mana2 suka...
Gigih picit krim....

Haa....the best part...tepekkkkkk...tepek sesuka hati uollss..ko nak senget ke kiri kaaa..ke kanan ka...

Lagi...sampai penuh ikut citarasa masing2...nak dia rata2 ke..nak terjungkit2 ke...

pas tu...bila dah abis yg item2 tu dah ditepek..bleh la tambah2 yg pearl2 ke...yg batu2 ke...kasi penuh ruang2 kosong...

Haaa....gigih ko...tenungan makrifat tu namanya....ni la yg aku keje kan lunch hour tadi...hikhikhik...

Tadaaa!!! Ni la hasilnya.....maybe x secantik dan sekemas yg ahmoi tu bikin...tp xpela....aku bikin sendiri...[as ni nak buat kat casing tab pulak....haaa...siapla..habis penuh aku keje kan :p
Partner in crime aku....hekhekhek...
Hikhikhik

P/S: Terapi sangat...benda comel2..benda kaler2 sgt la aku suka....





No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers