Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Thursday 19 December 2013

Spray paling best: EUCALYPTUS SPRAY

As Salam...

Hai....cer tgk ni...korg pernah jumpa spray ni? Pernah guna?? Ada jual kat booth Scratch masa kat petworld JB hari tu...booth depa bau fresh...rupanya bau mende alah ni...


Spray Eucalyptus ni?? pernah guna tak?? Apa?? Tak jelas??

Nahh...Gambar besar..pasti jelas..kehehehhe


Skrg ni..aku dah guna spray ni utk kegunaan di rumah....sbb apa?? sbb benda ni safe utk org dan pastinya pets juga...almaklum anak bulus berderet...pe'elnya pon macam2..ada yg allergy dettol..ada yg allergy dgn clorox...haihhh..so far ini x mendtgkan mudarat atau apa-apa masalah..lagipun spray ni CFC free...so environment friendly juga...

Spray ni ada mcm2 fungsi..sbg deodoriser boleh...sanitiser boleh...air purifier pon boleh...

Mcm aku....tujuan utama beli spray ni ialah untuk
  • segarkan bau dan udara...spray ni bagus utk hilangkan bau2 yg x menyenangkan contoh bau asap rokok..bau durian (jgn x percaya ada org mesia x suka durian..rugi..rugi...), bau littertray anak2 bulus (ini sgt berkesan ok...)...kami ada simpan 1 botol dlm bilik..sblm tdo spray..haaa...lega....sedap je nak bernafas..
  • disinfectant...selalu guna utk disinfect meja ke..tempat anak bulus terkencing la...masa bersihkan cage or litterttray spray lagi...spray kat keyboard komputer...boleh je nak guna buat lap sinki dapor bagai...suka aku...1 product covers all
  • simpan 1 dlm kete..yg spray kecik..sangat berguna...sbb ada mcm insect repellant juga..selamat kereta dari lipas dan bau2 busuk

Eucalyptus ni banyak productnya...so far aku berkenan la dgn product ni..tp nak dpt agak susah juga..tp sbb suka sgt..akhirnya aku dah jumpa dah dgn contact person utk beli direct..kalau spray yg besar tu rm22, spray yg kecik rm14...tahan lama juga...
Ada juga oil dan hand sanitiser..murah jer...x sampai rm7 pon...

kalau korg nak beli, x jumpa carik...silalah whatsapp aku di 017 2671617, whats app jer...aku ni kalau no x dikenali mmg x angkat...bleh je aku pi belikan/amikkan....xde hal...sbb aku tau org2 yg ada pets akan suka dgn product ni...barang baik mesti mau kasi share maaa....kan...

P/S: nanti aku bg review product lain pulak...eh...korg tau x yg eucalyptus ni mknn beruang koala..beruamg koala mkn mende ni jek tau...sbb tu logonya logo beruang koala...hekekekekke...lgpun ni mmg product dr Australia...bukan made in china hokeh...



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers