Topics

rencam (140) emo (120) friends (113) Bokashi (62) makan2 (56) Rozy Tiger (54) family (43) betty (35) Lulu (29) Budak Asrama (28) books (21) sale (20) umah baru (18) Giant (16) Boo Yong (11) momot (11) Mail Lambung (10) PG journey (10) Sunkiss (10) cikgu (9) PETKNODE (8) AIR ASIA SALE (7) holiday (7) spss (7) PhDJourney (6) Synergi (6) movie (5) bake (4) daging (4) pasta (4) Ramadhan (3) ayam (3) sotong (3)

Search This Blog

Free counters!

Thursday 26 June 2014

KEYBOARD WARRIOR SGT...

As salam...

Aku setelah sekian lamanya x hapdet blog..pastu ada habit selalu leka nak baca komen kat post2 lama..tiba2 tergerak hati...aku jumpa nie...ada org panggil aku blogger bodoh..eh..eh..eh...suka hati jek...ni ha..kat post pasal lelaki panah anjing tu la...mendapat aku title melayu kafir..cehh!

 Pasal entry ni la..padahal aku dah disclaimer dah...apa2 yg aku tulis itu pendapat peribadi aku..suka hati la..blog aku hape...kan...kan... Dan pic yg aku letakkan tu semua pic yg mmg dah viral dlm laman sosial dan internet, takpun perkongsian daripada blog yg lain...so make no difference la kan... Obviously org dah tau kes ni kat mana..sape pelakunya semua..kan... (Klik gambar utk baca post tersebut)

Dan aku x suka nak delete2 comment org..so aku reply jer... Dia marah sbb apa ek..xde asas lansung..sbb entry tu tu cuma pendpt aku sendiri yg x akan affect apa2 atau siapa2..pastuh kalau ada entry lain pasal anjing pon aku banyak quote apa yg org lain ckp aku aku rasa relevan atau sama pendapat dgn aku..ikut hati nak reply panjang2 tp sbb dah lepas kan..so tulis ala kadar jer..x guna gaduh ngan org x berapa cerdik..jatuh standard weiii....keheheheh

So...aku assume si Dedy tu mmg spesis rare..spesis otak kat lutut...sekian...

P/S: Jumpa org bodoh dlm blog sendiri...what a bad day eh..

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Happily married

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Usia perkongsian cerita kita...

PitaPata Cat tickers